Persoane interesate

02 august, 2013

Lucruri Violetta

1.Accesati unul dintre proxy-uri
ippath.net/proxy2 OR bypasstunnels.info OR httpdserver.info OR unblockanonymous.info
2. Scrie in casuta de cautare : stardoll.com
3.Click enter si logheaza-te pe stardoll
4.Acum schimba link-ul cu acesta:http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=4176628&action=ma&ac=4176628
5.Apasa enter si asteapta,cred ca vei intra automat in acel club :)
 6. Acum schimba iarasi link-ul cu http://www.stardoll.com/en/do/campaign/giveItem.php?id=47&hash=e3b2e82952966ac7ad08f8e640054d15
7.Apasa enter,asteapta sa se incarce,si te poti intoarce pe stardoll,vei gasi doua pungi Violetta :)

20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. cum de ti-a mers ? mie in primul rand nu imi merg pxoy.urile alea si am intrat pe altul (romanesc cred) mi-au mers toti pasii, dar nu am primit pungile :(

      Ștergere
  2. Am primit o singura punga dar am si tricoul si fusta. Mai am o rochita cu curcubee si jurnalul ei!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu merge mai incearca !

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu a MERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu mergeeee!! cand intru pe contul meu bara aceia de sus nu o mai vad ce sa fac app celalalte proxyuri nu merg

    RăspundețiȘtergere
  7. `Tare mie mi-a mers daca vreti sa va dau detalii intrati si dati-mi cerere pe contul ColeBrookstone4 (apropo e de stardoll)

    RăspundețiȘtergere