Persoane interesate

26 ianuarie, 2012

interviu cu biencutzica

EU: cum ai descoperit stardoll?
EA: L-am descoperit prin intermediul unei prietene, care mi-a spus de aceste joc. Prima oara mi s-a parut neinteresant , dar apoi ,dupa ce m-am facut prima oara SS ,imi placea foarte mult.
EU:  ne povestesti despre tine?
EA: ce pot spune despre mine... pai sunt din targoviste, la un liceu destul de bun aici, imi place sa pictez, dansez , cant, dar cel mai mult sa ascult muzica . Fara stardoll viata mea ...ar fi cred , plictisitoare
EU: ce iti place cel mai mult la stardoll?
EA: Cred ca imi place ca acum putem sa ne facem peruci, dar inainte imi placea ca putem sa ne facem si unghiile
EU:  Cat de mult iti place Stardoll?ce nota iai da?
EA: 10, logic .... i-as da si 100 daca s-ar putea! imi place foarte foarte mult
EU:  care a fost prima ta papusa?
EA: prima papusa a mea a fost biank50 ,pe care am parasit-o cand am creeat'o pe biencutzica intru foarte rar si pe ea
EU: ce tea inspirat sa ceezi blogul lovestardollvip?
EA: cred ca pasiunea mea pentru stardoll ,pe care o aveam acum 2 veri, si inca o mai am .
 pentru stardoll blogul lovestardollvip fiind unul dintre cele mai bune din romania: si sunt mandra de asta
EU: la cati ani ciai creeat papusa stardoll ?
EA: am creeat-o in decembrie 2009
EU : tia placut interviul?
EA: sigura ca da mi-a facut placere !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu