Persoane interesate

05 februarie, 2012

Interviu cu bianca_dulcika...

 R:Multumesc ca imi acorzi accest interviu:)                       B:Placerea este de partea mea:)                                   R:Cum te numesti si de unde  vii?:)                               B:Ma numesc Bianca sunt din orasul  Roman....:D                   R:De unde  ai  aflat  de  site-ul StarDoll?                       B:Hmm...Intr-o reclama  de  pe  un site , am fost curioasa ce este  acest  jok si am dat clik...                                            R:Ai mai  avut  alte  conturi?Ne poti spune cateva  dintre  ele?   B:Da  am mai avut ....dariaflora,mileyill etc...                         R:Ai fosy  vreodata CG sau NCG ?Ce premi ai primit?               B:Pai ..nu am fost  dar imi doresc nespus de  mult sa  fiu....              R:Ce  parere  ai despre  cuplurile de  pe  StarDoll?:*                    B:Pai mi se  pare  ciudat ...dar  am incercat  si  eu  sa  imi  gasesc un baiat  si  am reusit..:*                                   R:Pentru sfarsit, ce  el  transmiti cititorilor?                            B:Sa  aveti  grija  de  conturile  voastre  sa  nu dezvaluiti  parola  nimanui..si  cam  atat..:)                                       R:Multumim ca  neai  acordat  accest  interviu.:*                 B:Naveti pt ce .Pwp.Bye                                           Bianka  este o  fire indrazneata  si  fericita .                           R-reporter B=Bianca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu