Persoane interesate

05 februarie, 2012

Interviu cu Porcusor(fata).....

R:Multumesc ca  imi acorzi accest interviu.:)                         P:Cu placere.:)                                                   R:Cum te numesti si de unde vii?                                      P:Pai am numesc Nicoleta....si  sunt  din Teleorman-Alexandria.:] R:De unde  ai  aflta de site-ul StarDoll?                         P:De la o prietena.                                               R:Ai mai  avut  alte conturi?Cum teai decis sa  il  pastrezi pe  accesta?                                                                     P:Poi am  facut  mai multe  conturi..dar  asta mi sa parut cel mai reusit:]                                                              R:Ai  fost vreodata  Cg?                                                 P:Nu (desi imi doresc  foarte  mult):]                                   R:Ce parere ai despre  cuplurile de pe  StarDoll?                 P:Poi e grozav sa  iti  creezi o relatie  virtuala:]                     R:Pentru  sfarsit  ce le  urezi  cititorilor?                     P:Mult noroc celor  care  vor  sa  devina CG SAU NCG si pt  restu :sa  nu se  lase  de stardoll.                                         R:Multumim inca  o data ca  neai acordat  accest  interviu                    P:Cu placere:)                                                         Porcusor este  o  fata  stilata  si  la moda.Si e  dragutza  foc.   R=reporter P=porcusor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu